Spoločnosť KOMFOS Prešov, s.r.o. rešpektuje ochranu vašich údajov

Táto internetová stránka používa technológiu cookies. Bližšie informácie o súboroch cookies nájdete v sekcii webstránky Cookies. Je Vaším právom neudeliť súhlas s používaním súborov cookies alebo ich používanie zablokovať. V takom prípade sa môže stať, že bude pre Vás obmedzená alebo vylúčená úplná funkcionalita niektorých častí prehliadanej webovej stránky.

Člen medzinárodnej skupiny CBA

Recepty

Grilované červené zemiaky v alobale

Grilované červené zemiaky v alobale

Jednoduchá rýchla maškrta

Približný čas prípravy: 30 minút

Potrebujeme:

  • 1/2kg alebo 1kg červených zemiakov
  • 1/2 cibule
  • 3 strúčiky cesnaku
  • soľ a korenie
  • cesnakový a cibuľový prášok
  • olivový olej
  • sušená bazalka a petržlenová vňať
  • čerstvé bylinky na ozdobenie

Postup:

Červené zemiaky na rozdiel od ostatných zemiakov majú jemnejšiu šupku.

Zemiaky si nakrájáme na štvrťky a zmiešame so všetkými ingredianciami. Zemiaky zabalíme do alobalu a dáme na gril, alebo pečieme v rúre. Približne 20 minút.

Nakoniec ozdobíme čerstvými bylinkami.

Veggie tip: K zemiakom môžete pridať aj ďalšiu zeleninu - cuketu, mrkvu, akúkoľvek zeleninu, ktorú máte radi.

Zemiaky môžeme použiť ako prílohu, alebo len ako rýchlu chuťovku.

Viete, že zemiaky:

  • majú v sebe skoro 80% vody
  • sú bohaté na výživné škroby. Obsahujú množstvo mikronutrientov - vitamíny A, B1, B2 a B6 a dokonca štyrikrát viac vitamínu C než jablká alebo hrušky
  • sú jedinečným a mimoriadne bohatým zdrojom minerálov a stopových prvkov, ako sú draslík, horčík, zinok, vápnik, fosfor, železo, meď, fluór, sodík, chróm a ďalšie.
  • obsahujú špeciálnu kyselinu fenolovú, ktorá pôsobí proti škodlivým baktériám a vírusom

Recepty, ktoré chutia

Nie všetko zdravé je automaticky bez chuti. Dôkazom toho sú tieto recepty, nielenže si pochutnáte, ale ako bonus spravíte niečo pre svoje zdravie a možno aj schudnete :) 

Ak ochutnáte tieto recepty, zdravý životný štýl sa pre vás stane zaľúbou.  

Prajeme chutný zážitok.